۱۳۹۰/۰۶/۰۴

مدیر عامل صنایع داماش و اختلاس سه هزار میلیارد تومانی

این روزها یکبار دیگر شاهد یکی دیگر از پرونده هایی هستیم  که خبرهای ارسالی از ان فقط مصرف داخلی دارد،از این جهت که گروه خواصی که در حال حاضر پشتوانه دولتی دارد و به تاراج مملکت میپردازد و دیگران که دستشان از این دزدیها کوتاه شده این چنین پیگیر این نوع پرونده ها هستند و با این تفاوت که فقط در یک راستای خبری و ضربه زدن به ان جناح خواص است.
اما بدون حاشیه در مورد اختلاصی که خبرهای ان را در این چند روز شنیده ایم که مبلغ ان  سه هزار میلیارد تومان ،معادل دومیلیارد و هفتصد میلیون دلار است.
بانک صادرات توقف مجوز صدور بانک اریا را اعلام کرده به دلیل انکه مالک این بانک این اختلاص را انجام داده است.در اصل کل این خبر صحیح و درست است اما چرا کسی اعلام نکرده که این فرد کیست و چه کاره است خود جای سئوال دارد که چگونه میشود رسانه های خارج از کشور که میتوانند با کسی که به فائزه خانم هاشمی رفسنجانی فحاشی کرده است، مصاحبه کنند؟ اما چگونه از این خبر مهم به سادگی میگذرند جای بحث وجود دارد.
اما شخص مورد نظر اقای امیر خسروی است مدیر عامل کارخانجات صنایع اب معدنی داماش که تمامی تیمهای ورزشی داماش هم زیر نظر مستقیم ایشان است.
بعد از درج این خبر و بازداشت شدن این شخص تمامی حسابهای مالی تیمهای داماش بسته شده،کلیه فعالیتهای تیمهای ورزشی داماش به حالت تعلیق درامدند و تنها تیمی که در حال حاضر در لیگ به مسابقات ادامه میدهد تیم فوتبال داماش گیلان در لیگ برتر کشورزیر نظر مهندس عابدینی است.
با این اوصاف شخصی که از پشتوانه دولتی برخوردار بوده و مالکیت کارخانجات بسیاری در سراسر کشور را بر عهده دارد اکنون در بازداشت است و در واقع باید به این مورد کمی عمیق تر نگریست که ایشان قبل از این اختلاس چگونه و از چه منابعی برای خرید شمار زیادی کارخانه اقدام کرده و چه کسانی در اختلاسهای قبلی با ایشان هم دست هستند اما نکته جالب اینکه ایشان در یکی از مزایده ها توانسته سپاه پاسداران را دور بزند و کارخانه ای در خوزستان را که مربوط به فولاد هم بوده را خریداری نماید. با این حال در حال حاضر جناب خسروی در بازداشت است اما هیچ تضمینی بر این وجود ندارد که جمهوری اسلامی این افراد را محاکمه کند چون یک دزدی در میانه خودشان اتفاق افتاده و بین خودشان هم تقسیم خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر