۱۳۹۰/۰۶/۰۴

فیش حقوقی وزیر کابینه احمدی نژاد بیشتر از رییس جمهور فرانسه!

سید محمد جهرمی
پس از رویکار آمدن محمود احمدی نژاد،جهرمی بعنوان وزیر کار در کابینه احمدی نژاد وارد شد. وی یکی از اعضای اصلی کابینه وی بشمار می‌رود. بخش عمده از اقدامات جنجالی دولت نهم از جمله پرداخت مبالغ هنگفتی در حریان طرح موسوم به بنگاههای زود بازده، انحلال سازمان مدیریت و برنامه ریزی و ادغام صندوق تعاون و صندوق مهر رضا و طرح جابجایی پایتخت از اقدامات وی بوده‌است.
طرح بنگاه‌های زود بازده با اعلام شکست دولت متوقف شد و آثاری همچون تورم شدید خصوصا در بخش مسکن را در پی داشت
پس از اثبات جعلی بودن مدارک تحصیلی علی کردان، شایعاتی نیز پیرامون مدرک تحصیلی جهرمی مطرح شد.
واريزي به عنوان حقوق  297,162,695 ریال
یک وزیر تغلبی و بی سواد که فقط بر اساس معیارهای جمهوری اسلامی میتوانست یک همچین پستی را داشته باشد،همچین حقوقی را از خزانه ملت به جیب میزند و کارگر بدبختی که برای ماهیانه 300هزار تومان بیش از 18ماه منتظر حقوق عقب مانده خود باشد.
                                                       
                                  واريزي به عنوان کارانه سه ماهه دوم،   
                                           کارانه سهم مدير عامل
                           4,858,957,969 ریال  (485 میلیون تومان)
                                معادل چهار صد و هشتاد هزار دلار
این در حالی است که در کشورهایی مانند فرانسه حقوق رییس جمهور ان بیست هزار یورو میباشد و مردم این کشور از این بابت هم خوشحال نیستند .هر چند که ما ایرانیها به خوبی میدانیم این پولها فقط ذره ای از ان میلیاردها دلاری است که سالانه خرج دولتمردان ایرانی میشود و هیچ سازمان و گروهی نیست که بخواهد این موارد را بررسی کند و جلوی این دزدیهای چه اشکار و چه پنهان را بگیرد.
گاهی به این پی میبریم چرا عده ای حاضر نیستند این حکومت از بین برود و فقط برای حفظ پایه های این حکومت تلاش میکنند و تنها مشکل انها این است که پست و مقام را در حال حاضر به یک گروه دیگر واگذار کرده اند و از هر راهی برای رسیدن به ان کوتاهی نمیکنند حتی اگر خط قرمز انها مردم باشند.گویی که اینکار را هم کرده اند و حتی در مقابل جنایات رژیم سکوت کرده اند و بعضی از انها با کمال بی وجدانی از مردم خواستار عذر خواهی از رهبر دیکتاتور جمهوری اسلامی ایران شده اند.
باشد که روزی فرا رسد همه با هم خواستار نابودی رژیم جمهوری اسلامی و دزدان و غارتگران مال و اموال مملکتمان باشیم و برای رسیدن به هدف شخصی خود تن به هر خفتی ندهیم و بتوانیم در کنار هم دست این راهزنان را از هراج کشورمان کوتاه نماییم و به مردم ثابت کنیم که اینان که دم از دین اسلام میزنند خود یک مشت دزد و غارتگر هستند که مال و جان مردم هیچ اهمیتی برای انها ندارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر