۱۳۹۰/۰۶/۰۶

پیشنهاد ارزنده محمد رضا حیدری سرکنسول سابق ایران در نروژ



امروز شنبه پنجم شهریور  برابر با بیست و هفتم اگوست 2011 در برنامه تفصیر خبر صدای امریکا بعد از مدتها شاهد حضور یکی از دیپلماتهایی بودیم که در سال گذشته بعد از جنایات جمهوری اسلامی بر علیه مردم کشور خود دست از کار کشیدند ودیگر حاضر نشدند  در چهارچوب نظام جمهوری اسلامی مشغول به کار شوند و با یک حرکت سنبلیک به صف ملت ایران  و مخالفان رژیم ولایت فقیه پیوستند.
محمد رضا حیدری  سرکنسول سابق ایران در نروژ امروز در برنامه کارشناسی تفسیر خبر از صدای امریکا به چند نکته مهم اشاره نمود و اینکه یک پیشنهاد را مطرح نمود که امیدواریم همگان بر روی این پیشنهاد تمرکز کنند و به کشورهایی که اینگونه رژیم را گارانتی نموده اند،فشار لازم را وارد اورند.
پیشنهاد ایشان تحریم خرید نفت از ایران بوده که میتوان ان را اصلی ترین راه ضربه زدن به رژیم جمهوری اسلامی دانست.
کنسول سابق ایران که سخنگوی کمپین سفارت سبز نیز میباشد به صراحت به نکته ای اشاره نمود که بارها از کسانی که واقعا خواهان نابودی رژیم جمهوری اسلامی هستند اشاره شده اما کمتر مورد بحث قرار گرفته و اکثرا به راحتی از کنار این مطلب عبور میکنند.
این دیپلمات سابق میتواند چراغ اول را روشن نماید و در این مورد پیگیر باشد با توجه به ارتباطاتی که  میتواند با پارلمان و اتحادیه اروپا برقرار سازد،البته این اصل بدون حمایت دیگرگروهها و افراد اپوزیسیون  چه در خارج و داخل  از کشور میسرنخواهد بود  و به گفته خود ایشان در این برنامه تلوزیونی،با توجه به شرایط حساس ایران و بعد از نارامی های سال  گذشته در حال حاضر مهمترین راه پیش روی جنبش ازادی خواهی مردم ایران ،اتحاد و همبستگی در بین احزاب،گروهها و اقشار مختلف مردم است.
محمد رضا حیدری در سخنان خود به رفت و امد های افرادی از کشور کره شمالی به داخل ایران و بلعکس یاداوری نموده و اینکه جمهوری اسلامی به دنبال اولین بمب اتمی اسلامی است که این به نوبت خود امنیت جهان را به خطر خواهد انداخت و هر چه زودتر باید رژیم جمهوری اسلامی را تحت فشار جهانی قرار داد و مردم ایران را به ازادی نزدیک نمود.


سرکنسول سابق ایران، جمهوری اسلامی را اصلاح پذیر نمیداند و خواهان برکناری این رژیم غاصب است. وی همچنین با چند تن دیگر از دیپلملتهای کمپین سفارت سبز بیشتر فعالیت خود را معطوف به داخل ایران نمودند که در این راستا احمد ملکی دیپلمات سابق ایتالیا که هم اکنون در کشور فرانسه  پناهنده شده است،با ایشان همکاری لازم را دارند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر