۱۳۹۰/۰۵/۱۲

وداعی دوباره با فریدون فرخزاد

فریدون فرخزاد، خواننده و هنرمند ایرانی، که به شوهای تلویزیونی‌اش از جمله شوی «میخک نقره‌ای» مشهور بود، شد و همچنین کنسرتها و برنامه هایی که بعد انقلاب در خارج از کشور برگزار میکرد که نشان از شناخت زود هنگام این شاعر پر اوازه ایرانی از رژیم اخوندی جمهوری اسلامی داشت.
او از بیان حقایق بر علیه خمینی و غارتگران ایران عزیز واهمه ای نداشت و جانش را هم در این را نثار کرد.فریدون فرخزاد ۱۵ سال پیش در مرداد 1371 توسط نیروهای ترور جمهوری اسلامی در المان به قتل رسید.
علیرضا قلی پور دوست و یار همیشگی فریدون فرخزاد همه  ساله تلاش دارد مراسم با شکوهی برای این شاعر ایرانی بر سر مزارش برگزار کند،که امسال نیز اطلاعیه ای به این عنوان ارسال نموده که به اطلاع عموم میرسانیم.


هم ميهن گرامی ، در آستانه نوزدهمين سالروز بخون نشستن هنرمند سربلند ، نويسنده ، شاعر متعهد فريدون فرخزاد و بياد تمام بخون خفتگان سلحشور ايران اهورائی و همۀ کسانی که خون خود را پيشکش راه آزادی وطن نمودند ، چه مردانه ايستادند ، چه مردانه فرياد سردادند و چه ناجوانمردانه خون پاکشان پهن دشت سرزمين اهورائی را گلگون نمودند به جاودانه ها پيوستند.

بياد مادران داغدار و پدران به عزا نشسته ايران ، ما در روز شنبه 6 آگوست 2011 بر سر مزار فريدون فرخزاد يکی از هزاران جان باخته بخون نشسته ياد و يادمانده های سلحشور وطن را گرامی ميداريم. شرح فصه و غصه دلاوران ، تولد دلاوری ديگر است. در اين مراسم نيايش و سپاس ، با ما همراه باشيد که نشان از سپاس شماست .
از ساعت 3 تا 6 بعداظهر روز شنبه
6 آگوست 2011

حرکت بسوی مزار ، درب اصلی گورستان شهر بن

آدرس : Nord Friedhof Kölnstrasse 53117 Bonn

جهت کسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 00492117270261 تماس بگيريد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر