۱۳۹۰/۰۶/۰۷

با خلق این تصاویر، دیکتاتور به پایان سلام کن



با توجه به کمرنگ شدن فعالیت جنبش مردمی بعد از انتخابات سال 1388 هر از گاهی اعتراضات پراکنده ای در جای جای ایران صورت گرفته که متاسفانه چه از لحاظ خبری و چه کارشناسی هیچ کدام از شبکه های تلوزیونی چه در داخل و چه در خارج از کشور انها را پوشش نداده اند.شبکه هایی که بودجه خود را از دولت امریکا و انگلیس تامین میکنند و تا به امروز خبرهای خود را معطوف یک جناح در ایران کرده اند و فقط خبرهای خاص این گروه را به نمایش گذارده اند در حالی که این مردم ان اهداف را دنبال نمیکنند و خواهان رژیمی نیستند که در سایه ولایت فقیه باشد و فقط جای احمدی نژاد را با امثال خاتمی عوض کنند.
فیلمی که تماشا میکنید توسط یکی از هموطنان ما در شهر ارومیه ،روز شنبه پنجم شهریور گرفته شده و هموطن ما تاریخ و شهر را در فیلم ذکر میکند که دیگر هیچ بهانه ای برای شبکه های تلوزیونی که در ظاهر خود را طرفدار ازادی و دموکراسی درایران میدانند.چون معمولا این تلوزیونها از پخش این تصاویر امتناع میکنند به این دلیل که نمیتوانند ان را تایید کنند.امیدوارم که این نمایش مورد تایید همه باشد که این اتفاق در چه روز و در کجا افتاده است.
نکته ای که از این تصاویر میتوان اشاره کرد اینکه زمانی که مردم تهران در روز عاشورای 1388 توانستند همچین صحنه هایی را به ثبت برسانند اما هرگز بر روی ان تکیه نشد.هرگز بازگو نشد که تنها راه نابود کردن این رژیم مشت در بربر مشت است. در برابر رژیمی که تا بن دندان مسلح است نمیتوان با انگشتان بالا گرفته به علامت پیروزی انتظار معجزه داشت.خلق این صحنه ها یعنی دیکتاتور به پایان سلام کن......


باید حقیقتی را قبول داشت اینکه هر انقلابی نیاز به هزینه دارد چیزی که مردم مصر،تونس،لیبی و سوریه پرداخته اند  انها دلخوش به اب بازی در پارکها نبودند و شوشول فرنود را سنبل ازادگی قرار نداده اند.
اما تکرار این تصاویر نشان از پوچ بودن رژیم در مقابل قدرت ملت ایران دارند.ملتی که اگر بخواهد در فاصله زمانی بسیار کم تمامی پایه های نظام را سرنگون خواهد کرد.نظامی که اساس ان بر روی ظلم بنا شده و هیچ پایگاه مردمی در خود ندارد.
امیدواریم این روزها به جای اینکه فقط در شبکه های تلوزیونی ترس و وحشت از دستگیریها و کشتار را در بین مردم ایران رواج دهیم از اینگونه تصاویر هم به خورد ملت بدهیم تا خود را یکبار دیگر باور کنند و بدانند که اگر اینگونه با هم و در کنار هم باشند هیچ نیرویی قادر به شکست انها نیست.
و اینکه یاشاسین مردم رضاییه(ارومیه)،که اینگونه مقابل عوامل تو خالی رژیم جمهوری اسلامی و گارد ضد شورش ایستادگی میکنند و یکبار دیگر ترک زبانان ایران خود را به جنبش ازادی خواهی ایران نزدیک کردند و پیوند انها موجب نابودی این رژیم خواهد شد.شک نکنید که اذربایجان خط قرمز جمهوری اسلامی است. طرفداران تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز به نوبت خود یک ارتش مردمی است که بعد از خروج از استادیوم به راحتی میتوانند خواسته های خود را از این رژیم غاصب طلب کنند و انها را به زانو دراورند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر