۱۳۹۰/۱۰/۲۲

برای انقلاب اسلامی بنی صدر کوبیدن رضا پهلوی بسیار واجبتر از کوبیدن جمهوری اسلامی است. دلیل؟


همانطور که در روزهای گذشته در این مقاله آقای کردی به وضوع اشاره شده است، آقای بنی صدر از نامه ۴۹ سال پیش دکتر مصدق شروع کرده است و حالا به اسناد از روز واضح تر ویکی لیکس رسیده است ٫ تا به هوای کوبیدن رژیم شاه ٫ و سرپوش گذاشتن بر رسوایی تاریخی که انقلاب اسلامی ایشان و آقای خمینی به وجود آورده است ٫ به هر قیمتی رضا پهلوی را در افکار عمومی زیر سوال ببرد. چون از خود رضا پهلوی چیزی در دست ندارند و به جز دو اتهام بی اساس بسیار زننده که در سایت ایشان مطرح شد ٫ حمله مستقیم به رضا پهلوی را برای ته مانده اعتبارشان گران دیده اند ٫ ناگهان ایشان تصمیم گرفته اند که با تمام قوا به بهانه درس تاریخ! رژیم جمهوری اسلامی را رها کرده و به رژیم سابق حمله ور! شوند تا شاید بتوانند رضا پهلوی را پیش افکار عمومی خراب کنند. مثلا رضا پهلوی در کتاب زمان انتخاب خود به وضوح مساله حزب رستاخیز را محکوم کرده است و پدر خود را در این موضوع مقصر دانسته است. آقای بنی صدر که ظاهرا حسادت زیادی به محبوبیت آقای پهلوی می کنند ٫ بهتر است در این سن و سال ٫ دست از چنین بازهای کودکانه و احمق فرض کردن خوانندگان خود بردارند و بدانند وقتی ایشان رژیم جمهوری اسلامی را در روزنامه انقلاب اسلامی رها کرده و به رژیم شماه حمله حمله حمله می کنند٫ خوانندگان تیزهوش به راحتی خواهند فهمید که منظور ایشان چیست. 
در واقع د راین راستا چند سئوال  از اقای بنی صدر وجود دارد که ایشان باید جوابگو شوند و اینکه جناب اقای بنی صدر شما که محمد رضا شاه پهلوی را نقد میکنید جوابگو شوید که بورس تحصیلی جناب عالی را چه حکومتی به تو اهدا کرده بود که در پاریس تحصیل کنی؟ دوم اینکه در حساب بانکی جنابعالی در زمانی که به همراه خمینی به ایران بازگشتی چقدر پول داشتی؟ و اینکه جنابعالی در یک قصر در پاریس زندگی میکنی در حال حاضر و باید توضیح دهی که منبع  خرید این قصر به چه گونه است؟
در ضمن سئوالات بسیاری وجود دارد مانند محکوم شدن اقوام ایشان به حکم جاسوسی برای جمهوری اسلامی در دادگاه فرانسه و مسایلی بسیاری مانند ارتباط ایشان با افرادی که هنوز در خدمت جمهوری اسلامی و پایداری ان رژیم تلاش میکنند.
ایشان در توهینی به طرفداران آقای پهلوی گفته اند که مگر مردم ٫ باقالی خورده اند که به دنبال آقای پهلوی بروند! مسلما سطح ادب و دمکراتیک بودن ایشان از همین جا مشخص می شود

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر