۱۳۹۰/۰۶/۲۱

در راستای ایجاد وبلاگ شخصی و حضور در سایت بالاترین ،رضا پهلوی مانند یک شهروند معمولی خود را به هم میهنانش نزدیک میکند

شاهزاده رضا پهلوی رفتار یک شهروند عادی را پیشه کرده و خود را از هر راهی به مردم و ارمانهای انها پیوند میزند و همگان به این پی برده ایم که ایشان در هدفشان مصمم هستند و جالب اینکه تا به امروز به شعارهایی که داده جامعه عمل پوشانده است.
میتوان گفت رضا پهلوی به درستی با قوانین دموکراسی  اشنا و پایبند  به ان است و در این مکتب پرورش یافته است در واقع تا به امروز همانطور عمل کرده که شعار داده بود و بارها به زبان اورده است و اینکه برای رسیدن به اتحاد خود را کاملا به گروهها و اشخاص حقیقی و غیر حقیقی نزدیک نموده است و رای برقراری ارتباط با اکثر فعالین سیاسی کوتاهی نکرده با توجه به بسیاری از مشکلات پیشرو و محدودیتهای موجود.
.او برای رساندن پیام خود به همه ایرانیان از هیچ تلاشی فروگذار نکرده هر چند که تریبونهایی که میتوانند تاثیر گذار باشند و رسانه های فراگیر کمتر حاضر شده اند که پیام او را به ملت ایران برسانند.
پیامی که جز از برکناری  جمهوری اسلامی نیست و برقراری یک حکومت مردم سالار با اجرای رفراندوم توسط مردم ایران.
با توجه به اینکه منابعی از قبیل تارنمای ایشان برای دسترسی به اخبار در مورد ایشان وجود دارد اما ایشان  خود را به جمع وبلاگ نویسان ایرانی نیز اضافه نمودند و از امروز مطالب خود را در وبلاگ شخصی هم به نوشتار خواهند اورد.
وبلاگ شخصی شاهزاده رضا پهلوی
و  بسیار جالب اینکه رضا پهلوی از امروز به  سایت بالاترین  ورود کرده و مطالب خود را شخصا به این سایت ارسال مینماید.
نکته ای که مورد توجه میتواند باشد اینکه،در این سایت از همه اقشار مردم و احزاب و گروهها وجود دارد چه مخالف و چه موافق.انها میتوانند مستقیم با ایشان در ارتباط باشند که در نوع خود بسیار عالی و مورد احترام است. اینکه جنس رضا پهلوی از خود مردم است وروشی را که پیش گرفته به محبوبیت خود افزایش داده. او مخالفانش را هم قشری از مردم ایران میداند و از راه مصالحه و ارتباط مستقیم سعی کرده است اتحاد و همدلی را در ایرانیان به وجود اورد.
به امید انکه بتوانیم روزهای همبستگی و اتحاد بیشتر را با رضا پهلوی و همه کسانی که او را در این راه حمایت و کمک میکنند شاهد باشیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر