۱۳۹۰/۰۹/۱۸

شباهت بین صداوسیما،رسانه های جمهوری اسلامی ایران و سایت بالاترین



شباهتهای بسیاری بین سایت بالاترین و رسانه های جمهوری اسلامی وجود دارد که مهمترین بخش ان این است که همانطور که در طی این سی و دو سال بعد از انقلاب هرگز در رادیو و تلوزیون جمهوری اسلامی شاهد شنیدن حتی یک صدا نبودیم که بگوید رژیم جمهوری اسلامی مورد تایید ان نیست و اینکه با این رژیم مخالف هستیم و یا اینکه چرا رژیم صدای مخالف را سانسور میکند؟
 در هیچ کدام از سایتها و صدا و سیمای  مربوط به رژیم به چشم نخورده که کسی در مورد شخص خامنه ای که قدرت مطلق نظام است چیزی بگوید و یا بنویسد و اگر هم کسی خواست در این مورد اعتراض کند و از تریبونهای خارج از ایران استفاده نموده در کمتر از چند ساعت یا بازداشت و روانه زندان و یا شکنجه و کشته شده است.
حال ما که از دنیا بی خبر امدیم در این بالاترین گفتیم میتوانیم اگر کمی و کاستی دیدیم عنوان کنیم و انتقادمان را به دیگران اعلام کنیم که اگر مورد تایید انها بود سایت هم تدبیری اندیشه کند و تغییرات را در روند ازادی بیان و یا هر مشکل فنی انجام دهد. اما این رسانه هم مانند جمهوری اسلامی همه را قلع و قمع کرده و هر کسی که در مورد این سایت مطلبی را بنویسید اولین کاری که صورت میگیرد، ادرس سایت و یا وبلاگی که انتقاد را به گوش سایت رسانده برای همیشه بلوک میشود و دیگر نمیتوان از ان به بالاترین لینک کرد که خود بنده یک بار وبلاگم به نام ازاد و رها به خاطر یک انتقاد از بالاترین بلوک شد.
دوستان بالاترینی شاید اینبار هم این وبلاگ را بلوک کنید،اما خواستم حرفم را بزنم و نفسم را حبس نکنم و ایده ام را در مقابل رفتارتان اعلام کنم.
در ضمن برای اثبات قطع کردن صدای مخالف این یک نمونه از لینک اقای رضا پهلوی را که برای دفاع از ازادی بیان و شنیدن صدای مخالفان خود بود را در این سایت فیلتر نمودید که جای تاسف داره که لینکی را فیلتر کردید که به همگان می اموزد که در مقابل مخالفان خود صبر و تحمل داشته باشند و صدای مخالف را هم بشنوند و ان را حذف نکنند اما شما هم به معنای تمام ازادی بیان را با حذف این لینک به ما اموختید...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر