۱۳۹۱/۰۲/۲۶

گربه ای که اقا نقی را صدا میزند...

بعد از اینکه مراجع تقلید و ملایان رژیم حکم قتل شاهین نجفی را بعد از سرودن ترانه نقی صادر کرده اند به احتمال زیاد در چند روز اینده این مراجع در مورد این گربه که نام اقا نقی را به طرز معجزه اسایی صدا میزند حکم امام زاده خواهند داد...
فراخوان و فتوای اقا خامنه ای به زودی در رسانه های جمهوری اسلامی اعلام خواهد شد....

۱۳۹۱/۰۲/۲۰

رضا پهلوی؛خلیج همیشه فارس




در همه اسناد، مدارک تاریخی و نقشه های جهان از 2500 سال پیش، نام این آب ها خلیج فارس ذکر شده است
.خلیج فارس، توسط نهادهای مرجع بین الملل مانند سازمان ملل متحد پذیرفته شده و در اسناد و مکاتبات رسمی بین المللی استفاده می شود. مگر اقیانوس هند را می توان اقیانوس آفریقا نامید؟ مگر می توان با تاریخ مقابله کرد؟

چه بر سر ما ایرانیان و سرزمین عزیزمان آمده است که نام خلیج فارس از برنامه نقشه گوگل حذف می شود؟ مالکیت جزایر سه گانه زیر سئوال می رود؟ تصویر خشک شدن دریاچه ارومیه در صفحات مختلف مجازی به چشم می خورد؟ دریاچه خزر به حراج گذاشته می شود؟ و سرمایه های کشورمان اینچنین به تاراج می رود؟ مگر نه اینکه تمامیت ارضی ایران برای ما ملت ایران، اصلی مسلم و انکار ناپذیر است؟

هوشیار باشیم، که ادامه حیات جمهوری اسلامی، تهدید جدی علیه تمامیت ارضی کشور و وحدت ملی ما است.متاسفانه، نظام جمهوری اسلامی به سبب سیاست های نابخردانه، تنش آفرین و بی تجربگی در عرصه دیپلماسی، جهانی را در تقابل با ایران برانگیخته است.

هم میهنان عزیزم،

از نفاق، کینه ورزی، تهمت و افترا زدن به دیگری بپرهیزیم و در این شرایط حساس تاریخی که سرزمینمان ایران با آن روبروست، دست در دست هم، با همبستگی، همدلی و اتحاد، برای اجتناب از بروز یک فاجعه خانمانسوز برای حفظ تمامیت ارضی ایران به پا خیزیم و کشورمان را از این بحران که ناشی از وجود و دوام این رژیم تنش آفرین و غیرمردمی است، نجات دهیم.

چه کسی می خواهد من و تو ما نشویم
خانه اش ویران باد

۱۳۹۱/۰۲/۱۵

تا ساعتی دیگر رژیم شرکت 70درصدی ملت غیور 18استان کشور را در انتخابات اعلام میکند.اب زرشک یادتون نره...



با توجه به اینکه صدا و سیمای جمهوری اسلامی حضور پرشور ملت غیور و دلاور ایران را به صحنه کشاند  و احتمالا بعضی از استانها بیش از 120درصد واجدین شرایط به صندوقهای رای هجوم بردند و خصوصا انهایی که در تهران به سفارش اقای دکتر مهدی خزعلی اکثریت به اقای علی مطهری رای داده اند این احتمال وجود دارد که ساعتی دیگر رای 70درصدی را اعلام کنند.
شما هم داخل ایران یک اب زرشک به یاد ما نوش جان کنید که خدای نکرده به ارای ملت اسیبی نرسد...

۱۳۹۱/۰۲/۱۲

اقای لباسچی،ایا ریختن خون هزاران ایرانی توسط رژیم ولایت فقیهه زمان ایجاد کنگره ملی را فراهم ننموده؟


جبهه ملی شاخه امریکا،حسن لباسچی....
در اعلامیه ای که  از طرف جناب اقای حسن لباسچی در یک سری از سایتهای خبری مندرج شده است نکاتی قابل درک نیست که ایشان بهتر است اول مشکلات درون سازمانی خود را حل کنند و سپس اینگونه سعی به تخریب یک جریان سیاسی و مدنی نمایند.جریانی  که راه یکدست و هماهنگ شدن اپوزیسیون مخالف رژیم جمهوری اسلامی را در پیش دارد و قاعدتا فردی و شخصی نیست و یک حرکت ملی  و فراجناهی است. اینکه رضا پهلوی برای تشکیل این کنگره به طور شبانه روز با شرافتمندی تمام  فعالیت میکند و دست یاری به روی همه احزاب و گروهها و سازمانها دراز کرده است، تا بتواند نفرات و گروههای پراکنده اپوزیسیون را مرکزیت بخشد و انها را برای تشکیل یک شورایی واحد در مقابل نظام استعمار گر جمهوری اسلامی بسیج کند،شکی نیست اما به این معنا نیست که تمامیت وجود این شورا را به نام رضا پهلوی بخوانید زیرا همه گروهها و احزاب و اشخاصی که تا به امروز به این شورا پیوستند(حتی به گفته خودتان،دوستان شما در شاخه اروپا) به گونه ای در شکل گرفتن اتحاد اپوزیسیون نقش خواهند داشت و مسئولیتی بر دوش انها خواهد بود که فردای ازادی ایران همگان به ان خواهند بالید.این شورا برای این به اتحاد خواهد رسید که بتواند زمینه ساز حق رای و انتخاباتی ازاد برای ملت ایران باشد و هدفی جز ایجاد دموکراسی ، رعایت حقوق بشر ،جدایی دین از سیاست و رعایت حقوق زنان را در بر نخواهد داشت.اینکه دوستان ملی مذهبی به قول شما در اروپا به این نتیجه رسیده اند که برای احقاق حقوق اولیه هموطنانشان فراجناهی عمل کنند و  شرافت خود را به رخ ملت ایران بکشند باید مورد انتقاد شما و امثال شما قرار گیرند؟
شما چه چیزی را تکذیب میکنید اقای لباسچی؟ اینکه دوستان واقعا ملی مذهبی شما دست خود را برای ایجاد این شورا در دست رضا پهلوی و دیگر احزاب و گروههای موجود در این مسیر قرار داده اند و چرا که هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است؟
امیدوارم نظرات شخصی و خصومت و کینه را فدای ازادی و حقوق اولیه و انسانی مردم ایران نکنید و این را اویزه گوش خود کنید رضا پهلوی در هیچ جریان سیاسی قبل از اشوب 1357 نقشی نداشته و اینکه تا به امروز هم هیچ چیز جز ازادی میهن و هم میهنانمان  از چنگال جنایات رژیم جمهوری اسلامی ایران،ان را ارام ، ساکت و راضی نخواهد کرد.

در ضمن اقای لباسچی شما چه به راحتی از خون هزاران نفر ایرانی میگذرید که توسط عوامل رژیم ولایت فقیهه ریخته شد و مادارن و خانواده های داغدار ان هنوز هم در غم از دست دادن عزیزانشان هستند. که از به کار امدن این رژیم که نمونه بارز ان را پس از انتخابات 1388 در کف خیابانها مشاهد نمودید و چطور به خود اجازه میدهید که زمان را هنوز نا مناسب برای برکناری این رژیم تشخصی داده اید؟ ایا دوباره باید جنگی صورت گیرد تا هزاران نفر دیگر از هموطنانمان کشته و مجروح و بی خانمان شوند تا زمانش فرا رسد و به کشور به سوی ویرانی و نابودی کشیده شود؟
 اقای لباسچی هرچند که این نام را تا به حال نشنیده بودم اما شما هم خواستهای به نحوی خودی نشان بدهی.خواسته یا ناخواسته در این چند مدت خیلی از لباسچی ها با مخالف نشان دادن خود نسبت به رضا پهلوی و تشکیل کنگره ملی،دنبال محبوبیت و خود شیرینی نزد سردمداران رژیم جمهوری اسلامی و دوستان اصلاح طلب مذهبی و منافع شخصی خود هستند اما فردای ازادی ایران شرافت خود را زیر سئوال خواهند دید که چرا برای نابودی رزیم جمهوری اسلامی و ایجاد اتحاد در بین گروههای اپوزیسیون سنگ اندازی و چوب لای چرخ این حرکت مردمی و میهنی گذاشتند...