۱۳۹۰/۰۹/۰۴



‎1-علیا ماجده المهدی تصویری از بدن عریان خود را در دنیای مجاز منتشر کرد.
2- علیا ماجده المهدی انقلابی در رابطه با مالکیت تن و مبارزه با سانسور را رقم زد.
3- علیا ماجده المهدی دختر شجاعی ست
4- علیا ماجده المهدی های وطنی در حال تکثیر هستند
به عنوان فردی که اعتقادی راسخ به تکثرگرایی و تحمل هر متد، سلیقه و علاقه ای دارم گزاره های بالا را انکار نمی کنم اما در خصوص نتیجه ای که از این گزاره ها به دست میآید با دیده تردید به مثبت یا منفی بودن نتیجه نگاه می کنم.
علیا ماجده المهدی حرکت انقلابی خود را جهت مبارزه با سانسور زنان حال در هر سطحی که باشد و در رویاروی با بنیادگرایی اسلامی انجام داد. هرکسی در هر جایگاهی آزاد است که متدی را برای ابراز آنچه در ذهن دارد را انتخاب کند. بی شک از این دختر جوان انتظار نمیرود با ارائه تحلیل های عمیق و قلم زنی های موثر به بیان عقیده خود بپردازد چرا که شاید توانایی این کار را نداشته باشد اما وقتی به اسم دفاع از مالکیت تن خود که به نظر من یک حق انحصاری و در اختیار خود شخص است، با عرضه ی آن در فضای عمومی این مالکیت محقق شده است؟ آیا اشتراک مالکیت و عمومی کردن، سلب آن نیست؟
با زبان خودمانی ایشان می تواند در حیطه خصوصی خود آنچه را دوست دارد با تن خود انجام دهد دیگر به اشتراک گزاشتن خصوصی ترین عضو از بدنش با تمام مختصات چه انقلابی می خواهد انجام بگیرد؟
بی شک علیا ماجده المهدی دختر شجاعی ست اما اگر شجاعت را به این معنا بگیریم آیا شجاع تر از او پرنو ستار هایی که الی ماشالله عددشان هم کم نبوده، نیستند؟ پس چرا تا حالا کسی از این بندگان خدا حمایت نکرده؟جز اینکه در خلوتگه خود لذتهای مجازی برده اند بدون اینکه کسی احساس همزاد پنداری ای با این بندگان خدا کرده باشد؟
علیا ماجده المهدی های وطنی چه دختر و پسر هم مشاهده شد. آیا کاری که علیای مصری در آستانه انقلاب و دگرگونی مصر کرد، خود جمهور اسلامی به خوبی انجام نداده است؟ پس از 32 سال سختگیری های فرهنگی ومذهبی در مورد زنان و بالاخص آنچه که به مسایل جنسی حتی در کوچگترین سطح آن مربوط می شود دیگر بنا به اصل انکار ناپذیر عمل و عکس العمل افزاد زیادی تابوی پوشیدگی را در حیطه خصوصی خود شکسته اند و میزان پذیرفته شده ان هم در فضای عمومی برای همه جا افتاده است. درست است که محدودیت همراه با اعمال زور هنوز وجود دارد اما فقط کافی ست این تحمیل و اعمال قهریه از بین برود. به نظر من نیازی به تبعیت از علیا ماجده المهدی احساس نمی شود.
حال دوستان گرامی اگر اصرار برا این راه دارند و می خواهند دل جوانان را شاد نمایند بنده پیشنهاد می کنم حداقل نظافت را رعایت کرده بعد در مقابل دوربین قرار بگیرید

۱۳۹۰/۰۸/۲۵

مصاحبه جنجالی احمد رضائی فرزند محسن رضائی در سال 1998 با صدای امریکا

مصاحبه جنجالی فرزند احمد رضائی پسر محسن رضائی در سال 1998 با صدای امریکا درباره انقلاب و دین اسلام 
و گرایش جوانان به  دموکراسی وسکولاریسم  و بازگشت به هویت ایرانی و غیر اسلامی ایرانیان است! بعید نیست مرگ نامبرده در تصفیه حسابهایی حکومتی اتفاق افتاده باشد.


با توجه به اینکه در فاصله کمتر از 24ساعت بین انفجارهای مشکوک در پادگانهای سپاه پاسداران و کشته شدن تعدادی از همرزمان سابق محسن رضایی در سپاه پاسداران و مرگ فرزندش،ایا او را به عنوان یک عنصر اصلی در جمهوری اسلامی وادار به عکس العمل بابت این ماجرا خواهد نمود یا اینکه رگ غیرت این سرباز خامنه ای به بقای جمهوری دیکتاتور اسلامی ایران بند است؟!

۱۳۹۰/۰۸/۱۱

تبدیل فدراسیون فوتبال به ارایشگاه شرعی


موهای  میلاد فخر الدینی را در رختکن تراشیدند
مسوولان برگزاری مسابقه راه آهن و مس کرمان موهای میلاد فخرالدینی را کوتاه کردند. آنها قبل از مسابقه با ماشین مخصوص موهای این بازیکن را کوتاه کرده اند.
 شاید باور کردنش هم سخت باشد اما این مدل موهای میلادفخرالدینی است که سبب شده فدراسیون فوتبال از تهران تماس بگیرد و دستور صادر کند که در رختکن موهای بازیکن مس کرمان را کوتاه کنند. شما حس می کنید منشوری و خلاف عرف است ؟
از قرار معلوم  مسوولان برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران،به میلاد فخرالدینی به خاطر مدل مویش اجازه ورود به زمین مسابقه را ندادند. البته مدل موی این بازیکن شبیه به آن مدلی بود که میلاد میداوودی استفاده کرده بود. مدل مویی که به زعم مسوولان با عرف جامعه نمی خواند . نکته مهم اینکه مدل موی فخر الدینی مانند مدل موی میداوودی هیچ تناقضی با قوانین فیفا ندارد و علی القاعده نباید مسوولان برگزاری جلوی او را می گرفتند. 
البته اتفاق بدتر آن بود که موهای فخرالدینی را با ماشین کوتاه کردند .آنها او را به رختکن بردند و با ماشین ریش تراشی کل مویش را کوتاه کردند.ایا در هیچ جای دنیا می توان نمونه ان را در یک لیگ حرفه ای مشاهده نمود؟
با دیدن این صحنه خاطره ای به یادم امد که مربوط به سال 1998 چند ماهی مانده به مسابقات جام جهانی فوتبال فرانسه بود که انزمان در تیم ملی نوجوانان ایران  بودم ، قبل از اینکه کارلو سولدوی ایتالیایی سرمربی تیم نوجوانان ایران شود ،فرهاد کاظمی به همراه نادر دست نشان مربیان تیم بودند که در یک روز سرد زمستانیبعد از تمرین به ما اعلام کردند،
  باید تمامی بازیکنان موهایشان را کوتاه کنند،همه به این مورد اعتراض کرده بودیم اما همان شب همه بازیکنان تیم مجبور بودند زیر ماشین چند ارایشگری که به هتل محل اسکانمان حضور پیدا کردند موهایشان را کوتاه ببینند و اینکه همه شبیه سربازان دوره اموزش سربازی شده بودیم.البته ان زمان نمیدانستیم که این تصمیم از جانب فدراسیون است و یا خود مربییان تیم این تصمیم را گرفته بودند؟ جالب که همین دو مربی بعد از گذشت چندین سال با قهر فدراسیون فوتبال مواجهه شدند و برای مدتی منشوری اعلام گشتند و از داشتن تیم در لیگ برتر محروم بودند!!!

امروز با دیدن این صحنه میلاد فخرالدینی را کاملا و با تمام وجود درک کردم  که در ان لحظات چیزی جز خشم و نفرت در ذهنش وجود نداشت و دلیل ان، قانون نانوشته ای  که تازه گیها اسمش را منشور اخلاقی گذاشته اند. 
مشکل ورزش ایران موهای بازیکنان و ظاهر شخصی و نوع لباش پوشیدن انها نیست اقایان فدراسیون نشین که متاسفانه تصمیمات فنی شما را هم مجبورید با حجت السلام علیپور هماهنگ کنید. 
فدراسیون فوتبال در زمان محمد دادکان از لحاظ اداری و فنی و شکل مدیریتی و نظارت بسیار مثبت عمل کرده بود که حتی این مهم در هیئت های فوتبال هم مشهود بود.انتخابات رئیس هیئت فوتبال استانها در شکل واقعی و بدون تهدید و انتصاب برگزار میشد.
تشکیل و گسترش کمیته ها در فدراسیون فوتبال از دلایل موفقیت دادکان در فدراسیون بود اما بزرگترین اشتباه او ورود حجت الاسلام به فدراسیون فوتبال و اطمینان بیش از حد و دادن اختیارات نامحدود به این فرد بود که یکی از ارکان اصلی ضربه زدن به محمد دادکان  در اواخر ریاست او در فدراسیون فوتبال خود شخص علیپور بود.
این فرد پرونده اختلاس در فدراسیون فوتبال را به یدک میکشد و خودش به عنوان متصدی طرح منشور اخلاقی فدراسیون فوتبال قوانینی را وضع نموده که امروزه شاهد ان هستیم اما تا به امرو کسی جوابگوی ان نشد که این افراد که میلیونها پول و اموال این ملت را از هر طریقی به جیب میزندد چرا نباید محاکمه شوند اما یک بازیکن فوتبال به خاطر مدل موهایش توسط فدراسیون فوتبال در همان روز مسابقه حکم صادر میکند که موهای بازیکن را بتراشید در رختکن و او را راهی میدان مسابقه کنید در غیر این صورت اجازه بازی را نخواهد یافت. 
این که جمهوری اسلامی در ورزش هم هرگز از ترور شخصیت بازیکنان و دست اندرکاران واقعی فوتبال ایران و اکثر ورزشهای دیگر پا پس نگذاشته  شکی نیست اما این را به خوبی میدانیم که شخصیت ورزشکاران ایرانی نزد هواداران و مردم ورزش دوست کاملا جدا از قوانین منشوری فدراسیون فوتبال است.