۱۳۹۰/۰۶/۰۸

پیام شاهزاده رضا پهلوی در پشتیبانی از حرکت اعتراضی مردم آذربایجان


هم میهنان عزیزم، ملت سرافراز ایران زمین، 
هموطنان غیور آذربایجانی ما در پی خشکسالی در نگینِ سرزمین سبزمان، دریاچۀ ارومیه و حفظ و نگهداری این میراث ملی که متعلق به تمامی مردم این مرز و بوم و آیندگان میهن عزیزمان است با دستانی خالی و بغض های شکسته شده در گلو که حاصل ۳۲ سال ظلم و ستم حکومت استبدادی و اشاعۀ تبعیض قومیتی و مذهبی بین مردم و ایجاد شکاف در اتحاد و یکپارچگی ملی بوده است، براستی با غیرت و همیت خود بار دیگر در برابر این دیو استبداد که هدفی جز ویرانی و افتراق در میهن عزیزمان ایران ندارد دست به اعتراض و ایستادگی زده اند.یقین داشته باشید این حکومت بقای خود را در ایجاد اختلاف و شکاف بین مردم می بیند. به همین دلیل، باید هشیار باشیم، زیرا تنها راه دستیابی به آزادی، عدالت و برابری در اتحاد ملی است. بخوبی می دانیــم که خطـۀ سبــز آذربایجان خـاستگاه انقلاب مشروطه و مـردان بـزرگی همچون ستارخــان هــا، باقرخــان ها و کسروی هــا بــوده است وبراستی در هر تحــول آزادی خواهــانه و استبداد ستیزانه تاثیری ژرف داشته است و دلیل این امر جز روحیۀ ظلم ستیزی و میهن پرستی و دادخواهی مردم غیور آذربایجان نمی باشد. من، ضمن همدردی با خانوادۀ کشته شدگان و دستگیر شدگان این حرکت ملی، به آنها اطمینان میدهم که بهایی که در راه میهن پرداخت کرده اند هیچ گاه فراموش نخواهد شد و حمایت قاطع خود را از قیام مردم آذربایجان اعلام میکنم و بر خود لازم میدانم که در این مقطع حساس تاریخی که هموطنان آذری ما نیاز به پشتیبانی و حمایت عموم ایرانیـان دارند از مردم ایــران بخواهم که با عزمی راسـخ از این جنبش میهن پرستــان آذربایجانی پشتیبــانی کنند، چــرا که آذربایجــان پــرچم دار بسیــاری از جنبش هـای آزادی خواهانه و میهن پرستانه در تاریخ کشورمان بوده است و حقیقتا به عنوان یک ایرانی علاقمند به اتحاد و منافع ملت بر خود می بالم که تاریخ کشورم در مقاطع حساس همواره با نام آذربایجان و مردم غیور آن مزین شده است.خداوند نگهدار ایران بادرضا 
 پهلوی هفتم شهریورماه1390
       منبع خبرhttp://www.rezapahlavi.org/details_article.php?persian&article=537

۱۳۹۰/۰۶/۰۷

با خلق این تصاویر، دیکتاتور به پایان سلام کن



با توجه به کمرنگ شدن فعالیت جنبش مردمی بعد از انتخابات سال 1388 هر از گاهی اعتراضات پراکنده ای در جای جای ایران صورت گرفته که متاسفانه چه از لحاظ خبری و چه کارشناسی هیچ کدام از شبکه های تلوزیونی چه در داخل و چه در خارج از کشور انها را پوشش نداده اند.شبکه هایی که بودجه خود را از دولت امریکا و انگلیس تامین میکنند و تا به امروز خبرهای خود را معطوف یک جناح در ایران کرده اند و فقط خبرهای خاص این گروه را به نمایش گذارده اند در حالی که این مردم ان اهداف را دنبال نمیکنند و خواهان رژیمی نیستند که در سایه ولایت فقیه باشد و فقط جای احمدی نژاد را با امثال خاتمی عوض کنند.
فیلمی که تماشا میکنید توسط یکی از هموطنان ما در شهر ارومیه ،روز شنبه پنجم شهریور گرفته شده و هموطن ما تاریخ و شهر را در فیلم ذکر میکند که دیگر هیچ بهانه ای برای شبکه های تلوزیونی که در ظاهر خود را طرفدار ازادی و دموکراسی درایران میدانند.چون معمولا این تلوزیونها از پخش این تصاویر امتناع میکنند به این دلیل که نمیتوانند ان را تایید کنند.امیدوارم که این نمایش مورد تایید همه باشد که این اتفاق در چه روز و در کجا افتاده است.
نکته ای که از این تصاویر میتوان اشاره کرد اینکه زمانی که مردم تهران در روز عاشورای 1388 توانستند همچین صحنه هایی را به ثبت برسانند اما هرگز بر روی ان تکیه نشد.هرگز بازگو نشد که تنها راه نابود کردن این رژیم مشت در بربر مشت است. در برابر رژیمی که تا بن دندان مسلح است نمیتوان با انگشتان بالا گرفته به علامت پیروزی انتظار معجزه داشت.خلق این صحنه ها یعنی دیکتاتور به پایان سلام کن......


باید حقیقتی را قبول داشت اینکه هر انقلابی نیاز به هزینه دارد چیزی که مردم مصر،تونس،لیبی و سوریه پرداخته اند  انها دلخوش به اب بازی در پارکها نبودند و شوشول فرنود را سنبل ازادگی قرار نداده اند.
اما تکرار این تصاویر نشان از پوچ بودن رژیم در مقابل قدرت ملت ایران دارند.ملتی که اگر بخواهد در فاصله زمانی بسیار کم تمامی پایه های نظام را سرنگون خواهد کرد.نظامی که اساس ان بر روی ظلم بنا شده و هیچ پایگاه مردمی در خود ندارد.
امیدواریم این روزها به جای اینکه فقط در شبکه های تلوزیونی ترس و وحشت از دستگیریها و کشتار را در بین مردم ایران رواج دهیم از اینگونه تصاویر هم به خورد ملت بدهیم تا خود را یکبار دیگر باور کنند و بدانند که اگر اینگونه با هم و در کنار هم باشند هیچ نیرویی قادر به شکست انها نیست.
و اینکه یاشاسین مردم رضاییه(ارومیه)،که اینگونه مقابل عوامل تو خالی رژیم جمهوری اسلامی و گارد ضد شورش ایستادگی میکنند و یکبار دیگر ترک زبانان ایران خود را به جنبش ازادی خواهی ایران نزدیک کردند و پیوند انها موجب نابودی این رژیم خواهد شد.شک نکنید که اذربایجان خط قرمز جمهوری اسلامی است. طرفداران تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز به نوبت خود یک ارتش مردمی است که بعد از خروج از استادیوم به راحتی میتوانند خواسته های خود را از این رژیم غاصب طلب کنند و انها را به زانو دراورند.

۱۳۹۰/۰۶/۰۶

پیشنهاد ارزنده محمد رضا حیدری سرکنسول سابق ایران در نروژ



امروز شنبه پنجم شهریور  برابر با بیست و هفتم اگوست 2011 در برنامه تفصیر خبر صدای امریکا بعد از مدتها شاهد حضور یکی از دیپلماتهایی بودیم که در سال گذشته بعد از جنایات جمهوری اسلامی بر علیه مردم کشور خود دست از کار کشیدند ودیگر حاضر نشدند  در چهارچوب نظام جمهوری اسلامی مشغول به کار شوند و با یک حرکت سنبلیک به صف ملت ایران  و مخالفان رژیم ولایت فقیه پیوستند.
محمد رضا حیدری  سرکنسول سابق ایران در نروژ امروز در برنامه کارشناسی تفسیر خبر از صدای امریکا به چند نکته مهم اشاره نمود و اینکه یک پیشنهاد را مطرح نمود که امیدواریم همگان بر روی این پیشنهاد تمرکز کنند و به کشورهایی که اینگونه رژیم را گارانتی نموده اند،فشار لازم را وارد اورند.
پیشنهاد ایشان تحریم خرید نفت از ایران بوده که میتوان ان را اصلی ترین راه ضربه زدن به رژیم جمهوری اسلامی دانست.
کنسول سابق ایران که سخنگوی کمپین سفارت سبز نیز میباشد به صراحت به نکته ای اشاره نمود که بارها از کسانی که واقعا خواهان نابودی رژیم جمهوری اسلامی هستند اشاره شده اما کمتر مورد بحث قرار گرفته و اکثرا به راحتی از کنار این مطلب عبور میکنند.
این دیپلمات سابق میتواند چراغ اول را روشن نماید و در این مورد پیگیر باشد با توجه به ارتباطاتی که  میتواند با پارلمان و اتحادیه اروپا برقرار سازد،البته این اصل بدون حمایت دیگرگروهها و افراد اپوزیسیون  چه در خارج و داخل  از کشور میسرنخواهد بود  و به گفته خود ایشان در این برنامه تلوزیونی،با توجه به شرایط حساس ایران و بعد از نارامی های سال  گذشته در حال حاضر مهمترین راه پیش روی جنبش ازادی خواهی مردم ایران ،اتحاد و همبستگی در بین احزاب،گروهها و اقشار مختلف مردم است.
محمد رضا حیدری در سخنان خود به رفت و امد های افرادی از کشور کره شمالی به داخل ایران و بلعکس یاداوری نموده و اینکه جمهوری اسلامی به دنبال اولین بمب اتمی اسلامی است که این به نوبت خود امنیت جهان را به خطر خواهد انداخت و هر چه زودتر باید رژیم جمهوری اسلامی را تحت فشار جهانی قرار داد و مردم ایران را به ازادی نزدیک نمود.


سرکنسول سابق ایران، جمهوری اسلامی را اصلاح پذیر نمیداند و خواهان برکناری این رژیم غاصب است. وی همچنین با چند تن دیگر از دیپلملتهای کمپین سفارت سبز بیشتر فعالیت خود را معطوف به داخل ایران نمودند که در این راستا احمد ملکی دیپلمات سابق ایتالیا که هم اکنون در کشور فرانسه  پناهنده شده است،با ایشان همکاری لازم را دارند.

۱۳۹۰/۰۶/۰۴

مدیر عامل صنایع داماش و اختلاس سه هزار میلیارد تومانی

این روزها یکبار دیگر شاهد یکی دیگر از پرونده هایی هستیم  که خبرهای ارسالی از ان فقط مصرف داخلی دارد،از این جهت که گروه خواصی که در حال حاضر پشتوانه دولتی دارد و به تاراج مملکت میپردازد و دیگران که دستشان از این دزدیها کوتاه شده این چنین پیگیر این نوع پرونده ها هستند و با این تفاوت که فقط در یک راستای خبری و ضربه زدن به ان جناح خواص است.
اما بدون حاشیه در مورد اختلاصی که خبرهای ان را در این چند روز شنیده ایم که مبلغ ان  سه هزار میلیارد تومان ،معادل دومیلیارد و هفتصد میلیون دلار است.
بانک صادرات توقف مجوز صدور بانک اریا را اعلام کرده به دلیل انکه مالک این بانک این اختلاص را انجام داده است.در اصل کل این خبر صحیح و درست است اما چرا کسی اعلام نکرده که این فرد کیست و چه کاره است خود جای سئوال دارد که چگونه میشود رسانه های خارج از کشور که میتوانند با کسی که به فائزه خانم هاشمی رفسنجانی فحاشی کرده است، مصاحبه کنند؟ اما چگونه از این خبر مهم به سادگی میگذرند جای بحث وجود دارد.
اما شخص مورد نظر اقای امیر خسروی است مدیر عامل کارخانجات صنایع اب معدنی داماش که تمامی تیمهای ورزشی داماش هم زیر نظر مستقیم ایشان است.
بعد از درج این خبر و بازداشت شدن این شخص تمامی حسابهای مالی تیمهای داماش بسته شده،کلیه فعالیتهای تیمهای ورزشی داماش به حالت تعلیق درامدند و تنها تیمی که در حال حاضر در لیگ به مسابقات ادامه میدهد تیم فوتبال داماش گیلان در لیگ برتر کشورزیر نظر مهندس عابدینی است.
با این اوصاف شخصی که از پشتوانه دولتی برخوردار بوده و مالکیت کارخانجات بسیاری در سراسر کشور را بر عهده دارد اکنون در بازداشت است و در واقع باید به این مورد کمی عمیق تر نگریست که ایشان قبل از این اختلاس چگونه و از چه منابعی برای خرید شمار زیادی کارخانه اقدام کرده و چه کسانی در اختلاسهای قبلی با ایشان هم دست هستند اما نکته جالب اینکه ایشان در یکی از مزایده ها توانسته سپاه پاسداران را دور بزند و کارخانه ای در خوزستان را که مربوط به فولاد هم بوده را خریداری نماید. با این حال در حال حاضر جناب خسروی در بازداشت است اما هیچ تضمینی بر این وجود ندارد که جمهوری اسلامی این افراد را محاکمه کند چون یک دزدی در میانه خودشان اتفاق افتاده و بین خودشان هم تقسیم خواهد شد.

فیش حقوقی وزیر کابینه احمدی نژاد بیشتر از رییس جمهور فرانسه!

سید محمد جهرمی
پس از رویکار آمدن محمود احمدی نژاد،جهرمی بعنوان وزیر کار در کابینه احمدی نژاد وارد شد. وی یکی از اعضای اصلی کابینه وی بشمار می‌رود. بخش عمده از اقدامات جنجالی دولت نهم از جمله پرداخت مبالغ هنگفتی در حریان طرح موسوم به بنگاههای زود بازده، انحلال سازمان مدیریت و برنامه ریزی و ادغام صندوق تعاون و صندوق مهر رضا و طرح جابجایی پایتخت از اقدامات وی بوده‌است.
طرح بنگاه‌های زود بازده با اعلام شکست دولت متوقف شد و آثاری همچون تورم شدید خصوصا در بخش مسکن را در پی داشت
پس از اثبات جعلی بودن مدارک تحصیلی علی کردان، شایعاتی نیز پیرامون مدرک تحصیلی جهرمی مطرح شد.
واريزي به عنوان حقوق  297,162,695 ریال
یک وزیر تغلبی و بی سواد که فقط بر اساس معیارهای جمهوری اسلامی میتوانست یک همچین پستی را داشته باشد،همچین حقوقی را از خزانه ملت به جیب میزند و کارگر بدبختی که برای ماهیانه 300هزار تومان بیش از 18ماه منتظر حقوق عقب مانده خود باشد.
                                                       
                                  واريزي به عنوان کارانه سه ماهه دوم،   
                                           کارانه سهم مدير عامل
                           4,858,957,969 ریال  (485 میلیون تومان)
                                معادل چهار صد و هشتاد هزار دلار
این در حالی است که در کشورهایی مانند فرانسه حقوق رییس جمهور ان بیست هزار یورو میباشد و مردم این کشور از این بابت هم خوشحال نیستند .هر چند که ما ایرانیها به خوبی میدانیم این پولها فقط ذره ای از ان میلیاردها دلاری است که سالانه خرج دولتمردان ایرانی میشود و هیچ سازمان و گروهی نیست که بخواهد این موارد را بررسی کند و جلوی این دزدیهای چه اشکار و چه پنهان را بگیرد.
گاهی به این پی میبریم چرا عده ای حاضر نیستند این حکومت از بین برود و فقط برای حفظ پایه های این حکومت تلاش میکنند و تنها مشکل انها این است که پست و مقام را در حال حاضر به یک گروه دیگر واگذار کرده اند و از هر راهی برای رسیدن به ان کوتاهی نمیکنند حتی اگر خط قرمز انها مردم باشند.گویی که اینکار را هم کرده اند و حتی در مقابل جنایات رژیم سکوت کرده اند و بعضی از انها با کمال بی وجدانی از مردم خواستار عذر خواهی از رهبر دیکتاتور جمهوری اسلامی ایران شده اند.
باشد که روزی فرا رسد همه با هم خواستار نابودی رژیم جمهوری اسلامی و دزدان و غارتگران مال و اموال مملکتمان باشیم و برای رسیدن به هدف شخصی خود تن به هر خفتی ندهیم و بتوانیم در کنار هم دست این راهزنان را از هراج کشورمان کوتاه نماییم و به مردم ثابت کنیم که اینان که دم از دین اسلام میزنند خود یک مشت دزد و غارتگر هستند که مال و جان مردم هیچ اهمیتی برای انها ندارد.

۱۳۹۰/۰۶/۰۲

مدال ارتش امریکا در سال 1992 با نام "خلیج فارس"


مدال ارتش امریکا در سال 1992 با نام خلیج فارس
برای تمام دنيا بفرستيد، تا دنیا بفهمد"خليج فارس هميشه "خليج فارس" بوده و خواهد بود
مدال ارتش امریکا در سال 1992 با نام "خلیج فارس"
مـدال ملـی رزمنـدگـان خلیـج فـارس
ویـژه مـردان و زنـان نیـروهـای مسـلح ایـالات متـحـده
کـه در جنـگ خلیـج فـارس بـه کشـورشـان خـدمـت نـمـودنـد.

۱۳۹۰/۰۵/۳۱

عربها توانستند چون امیر ارجمندها، شورای غیبی و شوشول فرنود نداشتند

دیدن صحنه های شادی و جشن و پایکوبی مردم لیبی بار دیگر حسرت ازادی  ایران  از دست فاشیست اسلامی و بزرگترین حامی تروریست در جهان را  بر دلشان گذاشته.


حکومت جمهوری اسلامی  که سی و دو سال است قدرت را در ایران  در دست دارد و کارنامه این رژیم سیاه ترین دوران تاریخی را بر جای گذاشته و جنایتهایی که این رژیم با ملت خود مرتکب شده است را در هیچ حکومتی در ایران حتی به روایت تاریخ مشاهده نکرده ایم تا جایی که دنیا این رژیم را شرور و حامی تروریسم جهانی میداند.
اما روی سخن من با رژیم نیست،با مردم ملتی است که ظلم این حکومت را به جان خریده و دلخوش به جریانی کرده است که خود حامی و سوپاپ اطمینان این رژیم میباشد.
در واقع تفاوت قیامهای کشورهای عربی که در چند ماه اخیر شاهد ان بودیم همه انها یا پیروز شده اند و یا در استانه پیروزی قرار دارند که امروز شاهد پیروزی مردم لیبی هم هستیم و چرا که انها میتوانند دیکتاتور را به زانو در اورند و به ازادی و دموکراسی سلام کنند اما ملت ایران کماکان در انتظار کمکهای غیبی ومعجزه است.
تونس،مصر و امروز لیبی توانست ،برای انکه هدفشان مشخص بود.همه با هم در یک نکته به توافق رسیده بودند که دیکتاتور باید برود و برای رسیدن به ان مهم هزینه دادند و در کنار هم ماندند و پس نکشیدند و لابی نکردند که دیکتاتور را اصلاح کنند چون به شعاری که میدادند معتقد بودند و در ان شک و چند دستگی به وجود نیامد.انها از مادیات و خوشیهای لحظه ای چشم پوشیدند،به اینده بهتر کشور و مردمان ان اندیشیدند و تنها راه ازادی برای وطنشان را به پیروزی مقابل رژیم حاکم بنا نهادند.
اگر به طور کلی هم مقایسه کنیم انها موانعی را که ایرانیان در پیش رو دارند را نداشتند و هرگز هم دنبال ان نرفتند چون خودشان حماسه ساز بودند و نیازی به تصمیم گیری دیگران برای هدفشان نداشتند.
اما ملت ایران که بزرگترین قیام انها را  بعد از بهانه تغلب در انتخابات  شاهد بودیم به زودی به انفعال و زوال رفت!!!
چرای این انفعال پر واضع است که خواسته یا نا خواسته دسیسه و یا غیر عمد گریبان ملت را گرفت.
 اما نمیتوان به سادگی از کنار ان گذشت که این رفتار نمیتوانست چیزی جز نگه داشتن رژیم جمهوری اسلامی با اندکی تغییر در نفرات ان بوده،تا جایی که هدف مشخص نبود و عده ای برای اصلاح رژیم قدم برداشتند و به فکر منافع شخصی خود بودند تا اینکه به پست و مقام در همان سیستم دست یابند.
مردم ایران به شبکه های رادیو و تلوزیونی دل خوش کرده اند که توسط دولت امریکا و انگلیس تامین میشوند و در این شبکه ها وجود افراد با نفوذ و نزدیک به جمهوری اسلامی انکار ناپذیر است.شبکه های که به طور شبانه روزی فقط از یک جریان سیاسی در ایران سخن میگویند و چیزی جز جریان اصلاحات نیست.
مردم ایران که خود در فقر خبری به سر میبرند از طریق ماهواره سعی کرده اند کمی به اخبار داخل ایران دسترسی پیدا کنند که این شبکه ها مردم را نا امید کرده اند فقط خبرها از یک و یا دو حزب خاص در ایران بر روی انتن میرود که هدف ان  بازگشت به دوان  طلایی خمینی است! بازگشت به اصل قانون اساسی است!هدفی برای نابودی دیکتاتور که زیر سایه ولایت فقیه پنهان شده، وجود ندارد!!!
 انها مانند ما ایرانیها اردشیر امیر ارجمندها نداشتند که باز هم برای شرکت در انتخابات این نظام شرط و شروط بگذارند،و یا انها را تهدید به اصلاح کند. چه چیز ان رژیم را این نفرات میخواهند با این شبکه های 24ساعته تغییر دهند.
امیر ارجمند ها را میتوانید هر روز در یکی از این شبه ها ببینید و شاهد خط قرمزهای انان باشید انان که جز گروههای محدو و نزدیک به خود حاضر نیستند  با هیچ گروه سیاسی دیگر که شامل سکولارها و دموکراسی خواهان  میباشد، مذاکره کنند.
عربها به جای اب بازی در پارکها و لایک زدن شوشول فرنود  در فیسبوک سعی کردنداز همه شهرهای اطراف خود را به پایتخت دیکتاتور برسانند و قدرت را از او پس بگیرند.
عربها به جای اینکه48سال بگویند بر علیه مصدق کودتاه شد ویا نشده به این فکر کردند که چگونه طرفداران دو گروه مخالف را بر علیه دیکتاتور به توافق برسانند و تقسیم قدرت را بعد از نابودی رژیم حاکم موکول کردند.
 عربها به جای اینکه بگویند بر روی بامهای منازل شبها فریاد الله اکبر سر دهید،خود را به خیابانها رساندند و دست در دست هم دادند و خواهان نابودی قاتلان مردم شدند.
انها چند کارشناس سبز نداشتند که مردم را دل خوش به بالابردن انگشتان خود به علامت پیروزی کنند در حالی که رژیم به طور مستقیم بر روی انها اتش میگشود و خون هموطنانمان را بر کف خیابان مشاهده میکردیم.
انها شورای غیبی  راه امید سبزنداشتند که مانند سربازان گمنام رژیم اخوندی مشکوک باشند و جنبش مردم را با فراخوانهای بی هدف به زوال ببرند.
انها در داخل کشور دست به دست هم دادند و به جای اینکه دهها نفر توسط موبایلهایشان برای کشته شدن دیگران فیلم تهیه کنند و نظاره گر باشند،به کمک هم شتافتند تا روزهای شادی را فیلمبرداری کنند و جشن شادی را ثبت نمایند.
و در نهایت انها امام زاده انلاینهایی نداشتند که به جای اینکه مطالبشان بر علیه رژیم ملا ها باشد،اپوزسیون و غیر دینی ها و کسانی که به طور قطع خواهان دموکراسی هستند را خراب کنند وبکوبند.
در اخر فقط میگوییم و مینویسیم اما فقط برای یکبار نخواستیم هدفمان را با هم در میان بگذاریم و با تمامی این موانع برخورد قاطع کنیم. به این نتیجه برسیم که اول رژیم جمهوری اسلامی را نابود کنیم و بعد در مورد دولت اینده  تصمیم بگیریم.

۱۳۹۰/۰۵/۱۶

نوزدهمین سالگرد ترور ناجوانمردانه دکتر فریدون فرخزاد شنبه ششم آگوست در آرامگاه او واقع در شهر بن آلمان

نوزدهمین سالگرد ترور ناجوانمردانه فریدون فرخزاد شاعر و خواننده خوش صدای ایرانی که در کشور المان توسط عوامل رژیم جمهوری اسلامی به قتل رسیده بود،در شهر بن و در یک هوای بارانی به همراه تعدادی از میهن پرستان ایرانی که مقیم المان و از کشورهای دیگر خود را به این مراسم رسانده بودند برگزار شد.
این مراسم با سخنان علیرضا قلی پور اغاز وسپس از طریق تلفن همراه با خواهر فریدون فرخزاد ،پوران فرخزاد ارتباط برقرار شد و از این طریق ایشان از حضور همه ایرانیانی که به این مراسم امده بودند تشکر نمود و مواردی را هم ذکر نمود که رژیم جمهوری اسلامی را قاتل فریدون و افکار اوخواند.

۱۳۹۰/۰۵/۱۲

وداعی دوباره با فریدون فرخزاد

فریدون فرخزاد، خواننده و هنرمند ایرانی، که به شوهای تلویزیونی‌اش از جمله شوی «میخک نقره‌ای» مشهور بود، شد و همچنین کنسرتها و برنامه هایی که بعد انقلاب در خارج از کشور برگزار میکرد که نشان از شناخت زود هنگام این شاعر پر اوازه ایرانی از رژیم اخوندی جمهوری اسلامی داشت.
او از بیان حقایق بر علیه خمینی و غارتگران ایران عزیز واهمه ای نداشت و جانش را هم در این را نثار کرد.فریدون فرخزاد ۱۵ سال پیش در مرداد 1371 توسط نیروهای ترور جمهوری اسلامی در المان به قتل رسید.
علیرضا قلی پور دوست و یار همیشگی فریدون فرخزاد همه  ساله تلاش دارد مراسم با شکوهی برای این شاعر ایرانی بر سر مزارش برگزار کند،که امسال نیز اطلاعیه ای به این عنوان ارسال نموده که به اطلاع عموم میرسانیم.


هم ميهن گرامی ، در آستانه نوزدهمين سالروز بخون نشستن هنرمند سربلند ، نويسنده ، شاعر متعهد فريدون فرخزاد و بياد تمام بخون خفتگان سلحشور ايران اهورائی و همۀ کسانی که خون خود را پيشکش راه آزادی وطن نمودند ، چه مردانه ايستادند ، چه مردانه فرياد سردادند و چه ناجوانمردانه خون پاکشان پهن دشت سرزمين اهورائی را گلگون نمودند به جاودانه ها پيوستند.

بياد مادران داغدار و پدران به عزا نشسته ايران ، ما در روز شنبه 6 آگوست 2011 بر سر مزار فريدون فرخزاد يکی از هزاران جان باخته بخون نشسته ياد و يادمانده های سلحشور وطن را گرامی ميداريم. شرح فصه و غصه دلاوران ، تولد دلاوری ديگر است. در اين مراسم نيايش و سپاس ، با ما همراه باشيد که نشان از سپاس شماست .
از ساعت 3 تا 6 بعداظهر روز شنبه
6 آگوست 2011

حرکت بسوی مزار ، درب اصلی گورستان شهر بن

آدرس : Nord Friedhof Kölnstrasse 53117 Bonn

جهت کسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 00492117270261 تماس بگيريد.