۱۳۹۰/۰۵/۰۸

دو فوتبالیست دهه شصت جواد خیابانی گزارش گر و مجری تلوزیون ایران را عقده ای و بی ارزش نامیدند


از اینکه جواد خیابانی را منفور ترین مجری و گزارشگر ورزشی چه در بین فوتبالیستان و مردم طرفدار ورزش بدانیم،بیراهه نگفتیم.
گزارشگری که بارها زمانی که فوتبال را گزارش میکند بسیاری را مجبور میکند که صدای تلوزیون را قطع کنند تا گزارش او رانشنوند وخیلی ها تا به امروز بارها اعتراض خود را نسبت به این گزارشگر اعلام نمودند اما کمتر مورد توجه مدیران صدا سیما قرار گرفته و شک و تردید را به یقین تبدیل میکند که او یک عنصر منفور رژیم جمهوری اسلامی در ورزش ایران خصوصا فوتبال است که مردم ایران مجبورند که گزارشهای ضعیف و خط دار او را گوش کنند.
اما اینکه اسطوره های دهه شصت فوتبال ایران خیابانی را عقده ای و شخصی بی ارزش قلمداد کنند نشان از منفور بودن این چهره در بین فوتبالیستان دارد. البته گمان نکنم که محدود به همین دو بازیکن سالهای نه چندان دور ما باشد که اینچنین از این گزارشکر انتقاد میکنند بلکه این دو از چهره های جنحالی فوتبال ایران بوده اند و همیشه از گفتن واقعیت واهمه ای از خود نشان ندادند همگان مجتبی محرمی و رضا شاهرودی را به خوبی میشناسیم و صراحت کلام انان را.
مجتبی محرمی در جواب سئوال روزنامه خبر ورزشی اعلام کرد که خیابانی یک مجری عقده ای و اگر او را در خیابان ببینم او را کتک خواهم زد،او اضحار میکند که مردم به خوبی میفهمند چه کسانی برای فوتبال زحمت کشیدند و هنوز هم مردم از من به بهترین نحو ممکن استقبال میکنند.
در ادامه مصاحبه خبرورزشی با شاهرودی هم جالب به نظر می‌رسید. جایی که شاهرودی در این مورد به خبرورزشی گفت: «خیابانی از قدیم با من مشکل داشته. زمانی هم که فیکس تیم ملی بودم با من خصومت داشت. الان هم اگر در موردش حرف بزنم گنده می‌شود. انگار من به جای بچه محل این آقا در تیم ملی فیکس بودم که اینطور از من بدش می‌آید. در قدیم هم در طول 90 دقیقه شاید سه یا چهار بار اسم من را می‌آورد و وقتی توپ زیر پای من بود داد می‌زد حالا علی دایی از آن منطقه زمین در حال حرکت است. من و محرمی هر وقت در خیابان حضور پیدا می‌کنیم و وقتی محبت مردم را می‌بینیم و آنها هنوز ما را یادشان است و اظهار لطف به ما می‌کنند همین برای ما بس است.»


شاهرودی در ادامه مصاحبه‌اش با روزنامه خبرورزشی می‌گوید: «اصلا برای من مهم نیست که کسی اسم من را بیاورد یا نیاورد. من یک چهره شناخته شده هستم و نیازی به اسم آوردن این آقا در گزارش‌هایش نیستم. ولی این یکی از مشکلات اساسی فوتبال ما است که یک گزارشگر به خاطر خصومت و از قصد اسم یک بازیکن را نمی‌آورد. گزارشگر هیچ‌وقت نباید بین بازیکنان تبعیض قائل شود. خیابانی حتما یادش رفته که من سال‌ها دفاع چپ تیم ملی را در قبضه خودم در آورده بودم. ولی در کل اصلا برایم مهم نیست که این آقا اسم مرا نیاورده.»
این دو فوتبالیست بنا به گزارشی که خیابانی در بازی چند روز پیش ایران در مقابل مالدیو انجام داد اینگونه به او حمبه کرده اند و اینکه خیابانی در طول گزارش بازی، وقتی در یک صحنه مهرداد پولادی از گوشه چپ میدان صاحب توپ بود و به طرف زمین مالدیو در حرکت بود، در یک آن خیابانی شروع به تعریف و تمجید از بهترین بازیکنان چپ تاریخ ایران کرد و عنوان کرد که تیم ملی در چند سال اخیر دیگر صاحب چپ‌پای مقتدری نیست و آیا کی‌روش می‌تواند به میدان دادن به پولادی اعتماد کند و این بازیکن ایران را صاحب چپ‌پای مطمئنی کند یا خیر؟ در همین حال خیابانی گزارشگر بازی از چپ‌پاهایی چون حاجیلو، میناوند و اسکندریان نام برد، اما اسمی از مجتبی محرمی که یکی از اسطوره‌های چپ ایران بود و البته رضا شاهرودی یکی از بهترین چپ‌پاهایی که در عین حرکت سانترهای فوق‌العاده‌ای برای مهاجمان تیم ملی ساخته و پرداخته می‌کرد نبرد تا با نام نبردن از این دو بازیکن، انتقادهای تندی را خیابانی علیه خود ببیند.
منبع خبر سایت گل

۱ نظر:

  1. من که وقتی خیابانی گزارش میکنه ترجیح میدم که بازی رااز هر کانال دیگری حتی کانالهای عربی ببینم تا مجبور به شنیدن چاپلوسی های تهوع آور خیابانی نباشم .
    جالبه که اکثر هم وقتی خیابانی بازیهای تیم ملی را گزارش میده تیم ملی ایران به نتیجه دلخواه نمیرسه !

    مهرداد - گرمسار

    پاسخحذف